33+3 günlüğüm erken doğum riskim var rahim ağzım kısalmış 21 mm. Önceki oğlumda 34 haftalık doğmuştu. Ve inanın kontrole diye gittim hafif bel ağrım vardı sadece 6 cm açılmışım direk doğuma aldılar 😄🥹
onu bile anlamamışım düşünün.
Şimdi ise herşeye korkar oldum en ufak ağrıda doğuruyorum tribine giriyorum 😟Karnımın tam orta kısmında yukarda bebek hareketi desem değil sancı desem değil ama bi sertleşme olup duruyor bu akşam. Birşey oluyor ama ayırt edemiyorum. Nasıl ayırt edebilirim ve bebek hareketi olabilir mi bu tekme değil ama.