anneoluyorumm13 Ben dün yogurt yedim, kremalı makarna ve börek yedim akşam mahvoldum. Sabah da aynı sekilde karnım taşa dönmüş haldeydi. Bi taraftan klima da acikti o da usutmus beni gaz yaptı her sey. Bugun kayısı suyu falan yapip bagirsaklarimi rahatlatacagim, magnezyum icecegim umarim gecer o sertlik. Siz ne yediniz onu bi dusunun?