Önceki kullandıklarım hep hap şeklinde olanlardı bunu da 1 haftadır kullanıyorum daha yeni fark ettim dil altı tablet suyla yutulmamalı yazıyor sizce emilim olmuş mudur yoksa ben bir haftadır folik asit icmiyor gibi mi oldum doktorum folik asite cok önem veriyor su an suclu hisettim kendimi ilk trimesterdeyim daha