Bu tarz sancılar hem normal olabilir hemde bir sorunun sebebi olabilir. Kontrolünüze daha varsa doktorunuzla iletişime geçip anlatın, gerekli görürse sizi muayeneye çağırabilir. Bende de belden kasıklara vuran saatlerce geçmeyen ağrı olmuştu böbrek sorunumm gelişmiş. Bir arkadaşımda da aynı durum söz konusuydu bende problem olunca doktora gittiğinde onun tamamen bebek hareketlerinden kaynaklı olduğunu öğrendik. Yani bı durumu yaşayan birinde sorun olması sizde olacağına yada olmaması olmayacağı anlamına gelmiyor malesef. İleri haftalarda kramp, kasılma ağrının çok normal olmasıda olası. Yinede en doğru cevabı her zaman doktorunuzdan alırsınız.