Yesimmmmi ablam 2 kez sezeryan oldu aynı yerden oldu.
Ben ilk gebeliğimde 7 haftalıkken ikizler dış gebelik oldu diğer bebeğim rahimde kaldı tüp patladı iç kanama geçirdim vs vs (tüp bebek 3 embriyo transferi o yüzden 3 bebekti) 7 haftalıktım sezeryan bölgesi olan kısımdan kesi yapıp iç kanama ameliyatı oldum sol tüpüm alındı. Rahimde oğlum kaldı gebelik devam etti. İç kanamadan tam 6 ay sonra doğum yaptım. Aynı yerden kesi oldu. Şimdi hamileyim 2023 martta doğum yapmıştım Buda 2025 Eylül doğumlu olacak tam 2,5 sene. İlk kez sizde duydum farklı yerden ameliyat olduğunu.