Busemm aynen 21de detaylı da çıkmadı 26da başka bir doktor 6mm genişleme var dedi 27de tekrar gittim 4.7mm dedi başka herşey yolunda ise sadece takip yeterli dedi erkek bebeklerde olurmuş genelde bizimki kız sonra 28de devlette kontrol vardı doktora soyledim ben görmüyorum dedi bebek idrarını tutmuştur falan o yüzden genişleme gözükmüştür dedi kafam karıştı iyice bu seferde farklı bir doktora mi görünsem diyorum yada detaylıyı yaptırdığım perintaloga mi gitsem