Hanımlar şuan 30 haftalık hamileyim. Ve çalışıyorum. Ama artık işe gitmek çile gibi bana. Ev ile işyerim 40 dk sürüyor. Araba kullanırnen çok daralıyorum. Trafik berbat. Ücretli rapor almak istiyorum tıp merkezleri vermiyor. Devlet de yasal analık iznini bekle diyor. Yıllık iznimde yok. Çok daraldım
Siz ne yaptınız. Ankara ’dayım rapor aldıgınız bi yer, önerisi, fikri yol gösterecek olanınız var mı acaba? 😞😞😞