Birminiksusam adatuna hemde kaç defa kullandım ben canım doktorun yazmış kullanacaksın tabi hemşire bana için temizlenecek dedi iki gun ishal yaptı rahatladım bayagi
Asi_07 adatuna kullandım iki gebeliğimde de herhangi bir sorun yaşamadım enfeksiyon daha tehlikeli genelde her enfeksiyon sorunu yaşayan gebeye veriliyor sakıncası olsa doktorlar yazmaz kullanın kesinlikle geçmiş olsun
Duduperi adatuna 26 haftalık hamileyim 5 kez falan kullandım bir sorun yaşamadım ben. Çok geçmiş olsun
Leontiine adatuna 2 kez kullandım Allah’a şükür bir problem yaşamadım 13. Haftamdayım. Çok memnun kaldığım bir ilaç zararı olsa doktorlar yazmaz canım sıkıntı olacak bir ilaç değil merak etme
adatuna Birminiksusam çok teşekkür ederim hem ishal yaşıyorum hem idrar yolu enfeksiyonu daha da tetikleyecek demek ki