Sydaaslan Hanımlar çok hareketli değiliz guclude değil dalgalanma gibi hareketler siz ne durumdasiniz
anneoluyorumm13 Sydaaslan 36+0 benimkinin hareketleri çok şiddetli ya gerçekten canımı yakıyor tekmeleri karnımın tam ortası ve kaburgama gelince istem dışı ay diye bağırtıyor resmen bakalım benimki ne zaman sakinleşicek
Ahsenmira Sydaaslan 34 de sakinleşti ama şuan 35+2 baya hareketli bazen kaburgama vuruyor bence gün gün değişiyor yani
Yasemin585858 Bende 35+3 😍 bi kaç hafta öncesine göre hareketler daha yavaş daha az sanırım yeri daraldı iyice doktor herşey yolunda dedi. Günde 10 kez falan hissediyorsan korkma demişti doktorum sende takip et canım
Sydaaslan Aysakyld ayyy ne güzel maşallah ben sadece dalga hissediyorum oda özellikle dinliyorum yoksa hareket yok
anneoluyorumm13 Sydaaslan valla iyimi bilemiyorum dışarıda 40 derece sıcak bir yandan yalancı sancı bir yandan sert can yakan tekme psikolojim sıfıra inmek üzere rahat nefes aldığım bir gün olacak mı acaba doğuma kadar 😁
Sydaaslan anneoluyorumm13 olsun inanın en azından iyi olduğunu biliyorsunuz ben de sürekli aklimdan cikmiyo hareketsizligi
ipekoktamis Bizde de sanki karnım yırtılip cikacak maşallah diyim bizde 10 gün karin cevresi geriligi var o yüzden hareket ettikçe içim rahatlıyor ama artık kemiklerim ağrıyor kaburgalarımın ozellikle
Amywhat Sydaaslan 35+1 vurmaktan daha çok içeride geriniyor gibi ayakları ve poposu çıkıyor karnımın sağ ve sol kısmından, özellikle ayakları iğne gibi batıyor göğüs kafesime ve karnıma 🥹