Sonsuzmusun Kızlar benim yumurtlamam oldu geçti o günü iyi değerlendirdik şu an adetim yakın ama bir sorunum var normal de akıntım çok gelir şu an hiç akıntım yok gebelik planlıyorum siz daha önce böyle gebelik öğrenen varmı
Aydan95 Sonsuzmusun akinti bence 5 haftadan sonra basliyor , daha yeni 1-⅔ haftalikken olmuyor. Yani bende ogle olmustu
Seyda-06 Sonsuzmusun benimde şöyle olmuştu yumurtlamadan bi gün önce ilişki oldu sonraki gün yumurtlamaydğ kendim takip ediyorum testle değil tahmini olarak yani yumurtlama günü yoğun bi akıntı ve kıl gibi kan vardı içinde de heralde bu ay tuttu dedim tutmuş gerçekten ha bide ondan sonra akıntım yumurtlama akıntısı gibi yoğun uzayan şekildede olmadı hep olurdu o zamanı hep kuru geçirdim
Ftm2025 Sonsuzmusun yumurta döllenir döllenmez akıntı olmuyor ki zaten yani bende olmamıştı 2. Aydan sonra başladı 6. Aya kadar akıntım oldu şimdi 8 deyim tekrar başladı İnşallah gebesindir sonucu öğrenince bizede haber ver 🫶🏻
Ayfersalih28 Sonsuzmusun bende hala yok akinti o yönde içinizi rahat edin Akıntı olmadan da hamilelik ogreniliyor
Sonsuzmusun Aydan95 siz şu an hamile mısınız acaba peki gebelik haberi gibi bir şey mi bu acaba sevinmem mi gerek
Sonsuzmusun Seyda-06 yeni brnim gibi oldunuz o zaman doğru mu anladım peki kaç gün sonra belirtiniz başladı acaba
Seyda-06 Sonsuzmusun benim regli me 4 5 gün varken kasıklarımda ince batmalar olmuştu birde göğüs hassasiyeti vardı iştahımda kesilmişti bi anda bulantı yoktu ama aşırı iştahsızlık vardı
Sonsuzmusun Bu durumda benim gibi yaşayan var o zaman peki gebelik oluyo dimi ama belirtimi bu daha önce hiç böyle yaşamadım çünkü 1.5 yıldır evliyiz hiç böyle bir şey görmedim
Aydan95 Sonsuzmusun oglum 5 yasinda )akintim hatta 5 haftadan sonra baslamisti. 6-7 gibi. Belirtilere kafanizi yormayin. Ben hic mide bulantisi yasamadim mesela. Hic bi zaman .gogus hassasiyetimde olmamisti. Insallah sevinirsinz guzel haber alirsnz sizde 🤲🏻
Eaea17 Sonsuzmusun bu ay öğrendim ben kendimde fark ettiğim şey tam olarak buydu normalde regl öncesi olan akıntım hiç olmamıştı. Güzel haberler alırsınız inşallah 🙏🏻