zeynepkelebek 24+4 haftalığım her kutu bitiminde 2 gün içmeyip bırakmayı deniyorum her seferinde pişman oluyorum sürekli kusmaktan ve 2 gün ara verip yeniden başladığımda sanki ilk başlardaki gibi yan etkilerini yaşıyorum sürekli uyku hali, yorgunluk, hissizlik gibi daha da kötü oluyorum yani. Galiba doğuma kadar kullanacağım aralıksız 🥺