Kızlar 5 haftalık gebeyim sabah kanla uyandım açık kırmızıydı doktora gittim bebek var ama henüz kalp duyulmuyor küçük olduğu için serum verdi iğne ilaç verdi hala ara ara kanamam devam çok az devam ediyor tuvalete girince peçeteye leke şeklinde geliyor bazende regl sancısı gibi kramp giriyor ama devamlı değil bunun devamında düşük mü oluyor yoksa yerleşme mi youtubede ilk aylar olur demiş doktorlar yaşayan tecrübeli anneler ?