Viliviki o yetememe hissi bir Anne olarak hep var maalesef cok yuklenme kendine elbette sen cocugun icin en iyisini dusunuyorsun ve elinden geleni yapicaksin mukemmel anne olamayiz 🍀 isim konusuna gelince benim de kizim olucak ve doguma 4 - 5 hafta kaldi ve karar veremedim size onerebilecegim isimler : Arya, Sarya, Beray, Meyra, Eflin, Beyza, Dalya, Ayza, Lavin, Hafsa, Erva, Sare, Ravza, Efnan, Rana, Hazal 🌸