Merveee1447 Kızlar özellikle bugün resmen bebek alt tarafımdan çıkacak gibi hissediyorum. Ara ara batma gibi bir his oluyor bebek kendini itiyor mu kasıyor mu bilemedim. Yaşayan var mı 36+1