Merhaba kızlar ilk defa post açtım belki yardımci olursunuz diye 12+4 haftalık hamileyim mide bulantılarım ağrılarım ve sürekli hazımsızlık geçmiyor bir türlü yapamıyorum dayanamıyorum bazen piskolojim çok bozuluyor bı yandanda eşim yanımda değil kendimi çok yanlız hisediyorum bazen çok pişman oluyorum Bebek yaptığım için kaldıramıyorum çünkü.Biliyorum isyan ettiğimi çok isiyordum rabbimde verdi şükür ama halimden dolayı sürekli bir isyan içindeyim bütün suçu eşime yüklüyorum sürekli kavga ediyoruz ne yapacam nasıl davranacam hiç bilmiyorum nasıl geçecek lütfen biraz yardımcı olurmusunz 😞🥺