Sonbir12 Evet Alıyor Necbettin Erbakan Tıp Fakültesi Hüseyin Görkemliye gidersin seni Sezeryan eder Canm Bende Sezeryan doğum Oldum . Ama taabi Norml doğum yapamıcamı ögrendim öyle oldum ama yaptıgıda var Önce benim için Hastamın saglıgı demişti cok iyi doktor 2 ci Hamileleğmde de Hüseyin hocaya gidecem Allah nasio ederse Banada dua et Hamile Olayım cnm