lknurKcn Kızlar ovülüyasyon testi aldım şerit şeklinde olandan yaptım bugün 2. Çizgi görülür halde ama kıpkırmızı değil sizce değerlendirmeli miyim bugünü hamile kalmak istiyorumda 3 aylık evliyim 🙂
aon9161 lknurKcn vende yapmıstım canım o kırmızı gördüğün gibi başla sonraki günleri değerlendir hep sonra zaten cok silik cıkıyor bittiğini anlıyosun🙂
Melegimveben canım 6 yıllık evliyim o yumurtlama şeylerine çok baktım takıldı aklım falan hiç olmadı kafamı takmayı bıraktım tamamen umudumu yitirdim 3-4 ay sonra hamile kaldım şuan 4 haftalık hamileyim🤰🏼😍🦋
Askmeleyi Bende yaptim cift kipkirmizi cikti 22+4hamileyim ayni gun ertesi gunu deyerlendirdik bide bi sonraki gunu
NaimeYilmaz gebelıgı bılemıorm ama doktora gıdıp folık asıt ıcmeye baslaman lazm belkıde baslamıssındır ama bi kan testı yaptır mutlaka🙏