12 haziranda reglm bitti 16-17 haziranda ciddi bi akıntı yogunlugu basladı bende. Hatta reglden sonra falan da korunmasız ilişkim oldu. 17-18inde göğüs hassasiyetim başladı inanılmaz vaziyette ve ben geçen yıl düşük yaptım temmuzda o zamandan beri göğüs ağrısı çekmiyorum unuttum göğüs ağrısını hatta regl de bile yok ağrı. Dostimex tedavim biteli 2 ay oldu şuan günden güne artan inanılmaz bir göğüs ağrısı mide bulantısı ve akıntım var. Bugün inanın tabak bile kokuyor gibi geldi mise bulantısından kusmaya gittim. Yediğim gidiyor resmen.Beklenen regl 10 temmuz. Ama asla akıl sır erdiremiyorum