ozgerbas  ilk gebeliğim gebelik testinde regli 10 gün geçtikten sonra belli olmuştu. bugun 3 gecikmem. Testte böyle gösteriyor ortası da boyansa emin olacaktım başı var sonu var ortası gölge 😂 bu durumu yaşayan var mı testte
Nurrrr00 Test negatif o gördüğünüz test çizgisi değil testin sonuna idrar gidiyor ve orda kırmızılık oluşuyor