Busra_3458 Kızlar siz ne karar verdiniz ben asel ismini beğeniyorum başka fikrim yok eşimde koymak istiyor
Zero93 Busra_3458 Kızım olsaydı Umay ya da İlay koyacağim ama oğlum oluyor. Bizde daha isme karar veremedik
alinasil Busra_3458 Neva,Lavin,Alisa,Alin listemdeki bir kaç isim 🥰 Henüz cinsiyet öğrenemedik daha erken ama Kızım olursa Alin ya da Lavin koymak istiyorum Oğlum Olursa Asil🥰
Catperson Busra_3458 saldım ben artık son zamanlar ne hoşumuza giderse o olur belki. 6 yaşında kızım var o her hafta başka bir isim buluyor kardeşine.
Korkusuz Busra_3458 bende kızıma Ela Zeliş ismini düşünüyorum ama kız kardeşimin adı Zelal diye kaynanamla anlaşamıyor 😅kardeşim benim adımı koysan onada triplenir diye çekiniyor 🤣