Gulistan06 4+2 w lık gebelik var cuma günü beta verdim 195 geldi şuan kanamam var yerleşme kanaması mıdır?
Tugceksck Gulistan06 öncelikle geçmiş olsun 🙏🏻 eğer yoğun kırmızısıysa yerleşme değildir. Yerleşme kanaması açık pembe veya kahverengi oluyor genelde
Sisihappy Gulistan06 kanama derken ayrıntı verir misiniz yoğun mu kırmızı mı ben de 4+5 im kahverengi lekelenme oldu yerleşme kanaması diyorlar ama kırmızı ve yoğun ise düşük olma ihtimali var ben acile gitmiştim siz de gidebilirsiniz
Aysgllarkn Gulistan06 yerleşme kanaması genelde daha kısa sürüyor. Bu uzun ve çok ağrılı ise bence bir acile gidin, kanama alanı var mı içerde yoksa yerleşme mi orda belli olur. En azından kanama alanı verse ilaca başlatılırsın
Gulistan06 Aysgllarkn teşekkür ederim bugün muayene oldum 984 geldi betam ağrım hafifledi kanamam yok şuanda şükür