BurcuDlmn bi problem mi var dedim yok dedi kesede bebek var ama kalp atışı derinde duyulmaz dedi 1,5 ay sonra ikili tarama olucakmış o zaman gel dinleriz dedi anlamadım bende şehir hastanesine gittiğim için her seferinde doktor değişiyor doğru doktoru bulana kadar denicem galiba 🤦🏼♀️ ikili taramadan sonra özele gidicem gibi