Anniskoo0634 40 hafta olduk hiçbir belirti yok. Doktorum salı günü gel suni sancı ile başlatalım doğumu dedi bebek iri kafa da iri kanala inmiyor🥲 hurma, yürüyüş, ahududu çayı, adaçayı, ilişki, pilates, aksak yürüyüş, çörekotu yağı, egzersiz her yolu denedim belirti bile yok vajinal doğumu başarabilecek miyim o bile meçhul o kadar suni sancı çekip sezaryen olmaktan da korkuyorum çıkarabilir miyim ya 4 kiloya yakın şu an 🥹