mrp2023 S-nur1 benim doktorum ilk yüzüyle başladı bakmaya hemen yüzünün resmini çekti sonra diğer yerlere geçti
2Princess1Mom S-nur1 Sağol canım benim. 🥰 Az daha ileri haftada da alabilseydim keşke özeli bıraktım ayrıntılıdan sonra. 🤭 Doğunca benziyor mu bakardım. 🤭 Burda küçük daha 😍
3_bebelianne cdss evet özel hastanede detaylıya girdim kendi doktorum yaptı detaylıyıda tüm hastalarına kendi yapıyor
3_bebelianne cdss her zamanki muayene ücreti aldı sadece kendi doktorum olduğu için 1.700lira muayene ekstra ücret ödemedim
zahideyilmaz Ben devlette girdim detaylı utrasona 15 haftalikti riskli gebelik olduğu için bebeğin erkek olduğunu söyledi sonra özele gittim bebeğin kız olduğunu söyledi perinatoloji detaylı bakıyor yanilirmi