Benim de kolesterolüm yüksek maalesef, dahiliye doktoru bakmıştı. Kendi kadın doğum doktorum gebelikte rutin kolesterol bakılmayacağını, normalden yüksek seyredeceğini söyledi. Sadece hayvansal yağlardan uzak durmamı, mümkün olduğunca az yağlı beslenmemi önerdi.