Damla_111 o konuda bişey diyemem ben özel takipliyim orda yaptırdım ama devlette aynı işlemi yapacak sonuçta hangi doktora gidiyorsaniz orda yaptırın bence. Ben 3 ve 4 lü tarama testinu yaptırmadım mesela onların doğruluk payı %40 flan dedi doktorum banada gereksiz gelmişti