aksoy005 Kızlar 5+1 haftalık gebeyim şuan bı doktora gitmedim ilk hamileliğimde özel Gülbin Yıldırana gittim ama şuan fiyatlar pahalı geliyor devlet de iyi dediğiniz memnun kaldığınız doktor var mı
melsaanne aksoy005 merhaba ben Amasya takipli değilim ama detaylı ultrason öncesi Buse Özkurt Kazdal a muayene olmuştum. Gayet detaylı incelemişti güler yüzlü konuşkandı bi düşünebilirsiniz 💖
aksoy005 melsaanne ya teşekkür ederim fikriniz için ona randevu aldım ben de inşallah güzel bı süreç olur ❣️
aksoy005 Babysiii ruhi doğana devam ediyorum çok da memnunum ilk doğumum acil olmuştu makat olduğu için de sezeryandı ruhi beyin nöbetine denk gelmiştim çok memnun kaldım o yüzden diğer doktorlara gitmek istemedim direk ona başladım
Babysiii aksoy005 ben Ali beye gidiyorum o da çok iyi ruhi beye bir kez denk geldim bende memnun kalmıştım ama Ali bey tercihim tabi