Haticesy Kızlar merhabalar 31+4 haftalık gebeyim alt karnımda dünden beri belirli aralıklarla batmalar yaşıyorum hafif sancılıda olsa dayanılmaz değişik bir his ve popoma baskı var yaşayan varmı neden böyle oluyor 😰
BuseKelo Haticesy bende 31. Haftamdayım popo ağrısı yaşıyorum ara ara bebeğin başından dolayı oluyor diye düşünüyorum baskı yaptığı içindir :((
Haticesy Biranne_197 sanırım öyle bu hissiyatı hiç yaşamadığım için beni biraz ürküttü cuma kontrolüm var herşeyde evhamlanıp doktora da gitmek istemiyorum
Haticesy BuseKelo heeh iite aynen böyle karnımdada ara ara sancılar giriyor böyle uzun sürünce korktum bende resmen bu haftada hamileliğimi hissettim bedenimde 🥹🥹