Ratike Ben Dr. Ali Kemal Belviranlı hastanesi Dr. Arif Caner Erdoğan’a gidiyorum. 1 hafta sonra doğumum var. Hastane çok iyi değil ama doktorumdan aşırı memnunum. Özeldeki doktorları aratmıyor ki özelden buraya geçtim. Çok ilgili, güler yüzlü, sorduğun soruya sakinlikle cevap veriyor. Tavsiye ederim.