Mevsim5 Celestial ben de yarın tatile çıkıcam 29+5 oluyorum. Normalde giydiğimden bir beden büyük aldım bikini çok da güzel oldu
susaMom_ Celestial Benim aldığım bikiniler hamile mayolarından daha pahalıydı 😅 ama olsun rahatlığım için aldım