bebeklerim__ aa olabilir onu duymamıştım doğuma yaklaştıkça odaya götürüyorlar demek ki ben bilkent ile başladım 12.hafta civarı sincana geçtim aileme ve bana daha yakın diye orayı düşünüyorum 🤷 kız kardeşim de bilkentte yaptı hiç memnun kalmadik kafam karıştı bir de orda hasta olarak yabancı uyruklu kişiler çok fazla rahat edemedi kardeşim odasindaki yanında bulunan kişiden falan 🤦🏻♀️🤷