Benim tansiyon hep düşüktü gebelikte yükseldi. Çarpıntım hep oluyordu böyle 13-14 nabızda 110larda giderken bir gün(arefe) çok yükseldi yattığım yerde nabzım 160 üstüne çıktı tansiyonum önce 17 sonra 22ye fırladı küçük 14-19a çıktı ölüyorum sandım gözüm karardı hemen buz gibi suyun altına girdim eşim limon suyu içirdi düştü. Doktora gitmedm zaten sevmiyorum her konuda hemen yazmayı tatile gittik serin serin sularda yüzdüm şifa oldu döndüğümde doktora söyledim rahat biri olmasına rağmen şok geçirdi sen çıldırdın mı nasıl acile koşmazsın dedi halim yoktu o gün dedim. Bebek ölmüştür hatta sen ölebilirdin beyin kanaması geçirirsinve ya kalp krizi geçirirsin o seviyede dedi hemen yat bakim dedi bebek sağlıklıydu çok şükür. Tansiyon ilacına başladı sonra pernotoloji ve kardiyolojide gördü ilaçtan devame diyorum tuzsuz yağsız beslenme şartı koydular yine de artarsa ilacı arttırcaklar daha da artarsa doğuma kadar yatırcaz seni dediler bu beni ürküttü takipteyim sürekli ama süreci zor geçiriyorum hiç bir yere gitmiyorum zorlamıyorum kendimi özellikle sıcağa çıkmıyorum