Mmehtappp Kızlar ilk doğumum olucak var mı tavsiyesi olan neler yapmalıyım bebeğin başı baskılı dedi en son muayenede artık her an gelme ihtimali var dedi doktorum
Mmehtappp Sancı falan cikmadiysa çok gerek görmüyor doktorlar çatıyi sadece normal için uygun mu diye bakmıştı bana da 37 de sonra bakmadı kontrolümde sancın olursa bakarız açıklık var mı diye dedi babyloving
Damlasel Mmehtappp evet kanala 1 hafta önce girdi herşey hazır ara ara yalancı sancılarım oluyodu da bugün belimin ağrısı hiç geçmedi ya
babyloving Mmehtappp evet bana da suyun falan gelmedikçe bakmam dedi zaten gebelik şekerim var 39 da gelmezse sezaryen olacam
Mmehtappp Damlasel ya takip et dakikalarini vs su kanama olursa doğum başlamış olabilir bı gidersin hastaneye
269522 Mmehtappp korunmasız ilişki rahim ağzını yumuşatıyor doktorum önermişti sıcak duş ve ördek yürüyüşü. İlk doğumum 38+2 de oldu benimde sağlıkla gelsin inşallah
Damlasel 269522 ay bu sıcakta da sıcak duş hiç alınmıyo yaa ördek yürüyüşü yaptım bugün biraz kendi sancım gelse de gitsem diye bekliyorum bende
Gmry Mmehtappp korunmasız ilişki önermişti doktorum ilişki sonrası sabah doğumum başladı belki size de faydası olur enfeksiyonunuz vs. yoksa eğer yine doktorunuza danışın tabi🙏
269522 Mmehtappp eşiniz ellerinizden tutsun o şekilde yürümeye çalışın daha kolay olur belki. Ya da merdiven çıkıp inin yan yan bebeği aşağı itiyor o hareketler