dün doktora gittim çatı muayenesi yaptı ve baya bastırdı tetiklensin diye bence 1 cm açılman var dedi yürüyüş squat yap dedi eve gönderdi ben de bugün bol bol squat ördek yürüyüşü yaptım sonra yürüdüm 5 bin adım atmışım şuan belim aşırı ağrıyo bakalım ne zaman gelecek bebeğim