Kızlar belirti görüp daha sonra belirtileri kesilen ve bu şekilde gebelik öğrenen var mı aramızda ?? Yani yoğun belirti yaşadım sonra durdu şimdi sadece iştahım kesik onu da havadan kaynaklı diye düşünüyorum testler negatif ama hâlâ adet olmadım sat 23 Mayıs