biranneadayi1 merhaba, dün konuştum sancın var şimdi bile alabiliriz dedi sonrasında yatırırız dedi istemedim 35 haftalığım tam. Ama normal gider sancı vs olmazsa 36 en fazla 37 yi bekliyorlarmış almak için. Sezeryan olucaksanız eğer mecburi sezeryan yaparken alıyorlar haftası fark etmiyor. Ama sancınız çıkarsa hemen alıyorlar bebek kafasını dayamış oluyor size de bebeğe de zararı oluyor serkilajın almaları gerekiyormuş o durumda.