GmzCml Merhaba arkadaşlar , Bende hep hayal etmişimdir sizinle doğum hikayemi paylaşmayı 14 subat Perşembe gecesi sancılarım geldi pek fazla dikkate almadım sabaha kadar bekledim ve cuma saat 10:00 gibi nişanım geldi ve apar topar hastaneye gittik hastaneye gittiğimde açılmamın 2 santim olduğunu öğrendim ve doktor hemen yatış verdi çünkü riskli gebeliğim olduğu için beni odaya alıp 8 ünite kan verdiler ve ben o süreçte çok sancı çektim değerlerim çok düşük olduğu için doğum da ölebilirdim de o yüzden değerlerim yükselene kadar beni doğuma mümkün olduğunca geç almaya baktılar ve 8 ünite daha kan takviyesi yapıldı toplamda 16 ünite kan verildi ve birsürü ilaç sonra açılmam 6 santim oldu ve ilerlemedi ondan sonrası kabus gibi Sünni sancıyı verdiler açılmam 9 santimi buldu ben Toplam da 30 saat boyunca sancı çektim ve bi ara bebeğimin kalp atışları durdu beni sezeryana alacaklarını söylediler ama sonradan düzene girdi çok şükür. Ben İTP hastası olduğum için beni mümkün olduğunca normal doğum yaptırmaya özen gösterdiler fazla kan kaybetmemem için ve açılmam 10 santimi buldu doktorlar da değerlerimin 24 bin dem 67 bine yükseldiğini görünce ağar topar doğuma alındım ama çok sancı çektim çok da kolay doğurdum herkesin tebriğini aldım ve bebeğim 16 şubat saat 17:34 de dünyaya geldi onu kollarıma aldım ama gecesinde rahatsızlandı yoğun bakıma alındı şuan 2 gündür yoğun bakımda Kanında enfeksiyon olduğu için tedavi görüyor sizden dua istiyorum bebeğimin çabuk iyileşip annesinin yanına gelmesi için çok özlüyorum onu doyamadım hiç 😔 bu arada devlette doğum yaptım Bakırköy şadi konuk hastanesin de devlette bebeğimi özel safa hastanesine sevk etti yer olmadığı için sorularınız varsa cevaplayabilirim . Ne olur dua edin arkadaşlar çok ihtiyacım var 🤲🏻
Kubrarecep GmzCml allah yardımcınız olsun sağlıklı bir şekilde çıksın bebeğiniz allah analı babalı büyütsün sağlıkla kucağına al
Aysenurdogru GmzCml GmzCml inşallah iyileşir bir an önce 🙏🏻 Devlet hastanesinden memnun kaldınız mı peki
Sabia GmzCml geçmiş olsun canım rabbim şifanı versin. Nasıl sadi konuktan memnun kaldın mı? Ben geçen sene Nisa’n ayında orda ölü Doğum yaptım. Bazı doktorları çok iyi ama asistanlarından hiç memnun kalmamıştım😞
FatiHilal GmzCml dünyaya gelmiş bereklı bir bebek en kısa zamanda kucagına da alırsın inşallah ☺️ birsey soracagım kanın düşük denildi ya sana % kaçtı kanın ne kadar düşüktü
Ayseymen Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin allahin izniylr bir sey olmaz icini rahat tut kuzum
GmzCml Aysenurdogru allah razı olsun canım sağol 🙏 evet memnun kaldım Hatta moral vereni bile oldu en korktuğum şeydi benim bana nasıl davranacakları ama korktuğun gibi olmadı çok destek olanlar oldu
GmzCml Sabia çok sağol allah razı olsun canım 🤲🏻 Başın sağolsun çok üzüldüm 😔😔 neden ölü doğum yaptın 😔 memnun kalma konusunda evet memnun kaldım çok destek olanlar oldu
elfkbramtn Çok geçmiş olsun inşallaaaah biran evvel bebeğinizi alırsınız kucağınıza rabbim hiç bir anneyi bebeğinden ayırmasın inşallaaaah 😔 allah yar ve yardımcınız olsun ❤️
Aysenurdogru GmzCml bende aynı sizin gibi düşünen birisiyim endişelerim oluyor Araştırma yapıyorum sürekli
Sabia GmzCml bebeğimin 18 haftalıkken kalbi durdu karnında sıvı birikimi olmuş😒ama şükür rabbime şimdi tekrardan hamileyim. 5. Ayıma kadar sadi konuğa bende gittim sonra bıraktım.bazı doktorların davranışı hiç hoşuma gitmedi
GmzCml Sabia çok geçmiş olsun canım başın sağolsun 😔 şans meselesi işte her insan farklı karaktere sahip 😕
GmzCml FatiHilal aynen canım allah razı olsun 🙏 benim plt değerim 24 bindi olması gereken değer 150 ve üstü ama 67 binle doğum yaptım