Sementa63 Kızlar bebeğin olduğu tarafta çimcik, batma gibi oluyor mu bende çok sık oluyor ve bulantı hat safhada sizde durumlar nedir?
Visneliturtam2 Sementa63 ay evet ya seğirme gibi hissediyorum batma hissi de oluyo arada . Bulantı zaten yemek görmek istemiyorum asla
Onurbanuu Sementa63 bende bel ağrısı kasık agrısı oluyo arada bı mıde bulantısı oluyo ama gecıyo bu haftalarda oluyomus heralde 8+4
XMelodika Sementa63 8 haftalığız bende de mide bulantısı henüz yok karın kasık ağrısı yatarken bel ağrısı ve bi kaç gündür sırtta bıçak gibi saplanıyor birde bu arakar mide yanmamız var tabi yarın kontrol var bakalım sorucam hepsini ister istemez insan tedirgin oluyor sağlıcakla gelsinlerde tek ağrısı olsun 💁🏼♀️
Sementa63 Visneliturtam2 Kaç haftalık oldunuz ve ne kadar sürede kontrole gidiyorsunuz. Ben yarın gitmeyi düşünüyorum en son iki hafta önce gitmiştim
Visneliturtam2 Sementa63 bugün 6+4 olduk . Salı gitmiştim keseyi gördük bebek de göründü . Salı günü tekrar gidicem kalp atışına bakıcaz ilk haftalar geçince daha uzun tutarlar kontrol aralığını
Kuppraa Sementa63 benim de normalde 8+1 olması lazım ama doktor bir kaç gün geriden geliyor dedi o yüzden şu an 7+5 falan olmam lazım sanırım. Biraz mide bulantılarım oluyor özellikle folik asit içerken zor içiyorum son günlerde 😔 kasığımda batma bazen oluyor ama bebişin olduğu yer mi bilmiyorum. özellikle akşamları çok şişiyor karnım kasıklarımda biraz ağrı oluyor
Sahra1221 Sementa63 7. Haftadayım hafiften bulantı başladı ve koku hassasiyeti var. Mide yanması arttı. Kasıkta batma oluyor. İnşallah bu süreci rahatlıkla sağlıkla atlatırız