kedili1anne Haftaya sezaryen olacağım 1 hafta öncesinden göğüs ucu kremi sürmeye başlamak istiyorum Krem yerine yağ sürüp fayda görür müyüm? Yada lansioh mu garmastan pomat mı alayım Teşekkür ederim
minismom kedili1anne kantaron yagı surebilirsin benim ilkinde cok yara olmustu kantaron yagı ve gogus kalkanıyla toparlandı simdi 21+5 im gogus uclarım kabuklanmaya basladı her gun dustan sonra kırmızı kantaron yagı suruyorum
Gmry kedili1anne bana iyi gelen lansinoh krem oldu sürekli sürdüm ama şuanda da hala devam ediyorum sürdükten sonra bir süre açık bırakıyorum göğüslerimi daha iyi oluyor
Zlyha58 kedili1anne valla canım onu sen deneyip göreceksin hangisi yarıyor bana kakao yağı sür dediler hiç bir işe yaramadı ağlaya ağlaya emzirdim kanıyordu hep lansinoh sürdüm yok hiç bir işe yaramadı 5 sene önce burda yorumda bir arkadaş buzdolabı poşeti koy emzirmediğin zamanlar dedi Allah ondan razı olsun göğüslerim kendime gelmişti 😆
Zlyha58 kedili1anne buzdolabı poşetini ortadan böldüm katladım sürekli iç camaşırım içinde tuttum nemli kaldığı için yara olmadı olanda geçti
3_bebelianne kedili1anne lansinoh almıştım iyidi bu sefer ıncıanın gögüs ucu kremini aldım birde doğal zeytinyağı süreceğim umarım çok gerek kalmaz