Ftm2025
Merhaba benimde ilk hamileligimde ayni durumu yasamiştim sari sari lekelenme şeklinde hatta bazen baya ıslaniyordu tisortum falan doktorum normal olabilir boyle seyler demişti bende kafama takmamiştim şu anda ikinci bebegime hamileyim 17 haftalik ve bu hamileligimdede tisortumde falan sari sari leke şeklinde hafif bi islaklik var yine oluyor yani normal dedigi icin doktorum. Ciddiye almiyorum
Sizde eger isterseniz bi doktorunuza danisin kontrole gittiginizde