arkadaşlar zorunlu sezaryen denildi, bu durumda kaçıncı hafta da bebekler alınıyor ortalama?
Payiz 38
Payiz 38-39 arası alınır genelde canım
Payiz 39 demişti doktorum
Payiz zorunlu sezeryan diye niye dedi peki normal şartlarda zaten 38 39 haftada alıyorlar
Payiz 38 ve sonrası diye biliyorum ben planlı sezeryan istiyorum 38+ 5 te olucak inşallah