Sevgii_ 2 gündür hiç uyuyamıyorum her yarım saatte bir kalkıyorum karnım ağrıyor. Bu sabahtan beri de elim ayağım boşalıyor regl olmuşum gibi bir halim var. Sıcaklardan mı yoksa bir sorun mudur anlayamadım
Sevgii_ mrp2023 bu gün biraz daha yoğun yaşadım ağrıyı. Uzanınca geçiyor sakinliyor diye henüz gitmedim ama sabahı bekleyeyim diye düşündüm
asafmom-22 Sevgii_ Aynı şeyler ile acile gittim rahatsız etmeyen regl ağrısı gibi sancım yüksek çıktı yatış verildi ihmal etmeyin ağı kesicilerime sancıyı durdurma ihtimalleri yüksek
H2001e Sevgii_ gidince haber verir misiniz buraya aynı durumdayım Salı günü gidicem ama dayanamayacak gibiyim
Sevgii_ H2001e düz uzanınca hafifliyor ağrı biraz bekleyeyim dedim. benim öyle dayınılmayacak gibi bir ağrı değil keşke siz bekletmeden bir acile gitseydiniz
asafmom-22 H2001e Evet sancılarım epey yüksek çıktı, yatış verdiler takip amaçlı ilaçla da düşmedi 🥹 Her an doğum olabilirmiş bekliyorum
Sevgii_ asafmom-22 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. İkiz için iyi bir hafta değil mi pek bilgim yok ama genelde ikiz olunca hep bir erken doğum oluyor sanki
asafmom-22 Sevgii_ AAmin canım hep birlikte sağlıkla kavuşalım inşallah Daha 32 haftalık 2 kilo bile değiller 🥹 35-36ları görmek doktorların niyeti açıklığım devam etmezse