Ipek0z bende epilepsi hastasıyım. Normalde kontrollere 3_4 ayda bir giderdim. Şimdi belli ayda 1 kez gidiyorum. Anormal bir durum olunca hemen geldi diyor doktorlar. Günde normalde 2 doz kepra alıyordum. Doktor düzenli olarak ilaç düzeyine baktı. Baya değerim düştü. Çünkü kan hacmi artığı için ilaç yetmiyor. Şimdi yine verdim kan haftaya doğum olacak sonra yine görmek istedi. Hamile iken tavsiyem ilaç tedavisi ve kontrol aksatmamanız. Saat önemli. Geçirdiğiniz nöbette size çok zararı var. Çünkü her nöbette beyin hücreleri zarar görüyor ve bu hücreler yenilenmıyor. Bebek etkilenmemesi için dikkat edin derim. Bu saatten sonra kendinize iyi bakın🙏