Arkadaşlar yedi saat otobüs yolculuğu yapmam gerekti ama indiğimden bari alttan ağrılarım var bıçak saplanır gibi bu tarz bi durum yaşayan oldu mu acaba geldiğim yerde kadın doğum acilde yok bugün pazar normal acile gitsem bakarlar mı ya da dinlenmeyle geçecek bir şey midir