Buraya bende doğumumu yazmak çok istiyordum ve nasip oldu 😂 24 haziranda nişanım gelmişti zaten doktorumu bilgilendirdim sancı bekleyeceğimizi söyledi o günüm son dışarı çıkıp gezişimdi herhalde 😂 25 haziran sabah 6:30 civarı suyumun gelmesine uyandım hafifte sancılarım başlamıştı. Sakince eşimi uyandırdım doktorumu bilgilendirdim duşumu alıp hastaneye geçtik. İlk muayenede 3 cm açıklığım vardı sancılarım çok şiddetli değildi. Daha sonra odaga aldılar pilates topu duş vesaire derken sancılarım 12:30 a doğru baya şiddetlendi zaten muayene de 5 cm ulaşmıştım dayanamadığım için epidural istedim iyi ki de yaptırmışım. Epiduralin verdiği rahatlıkla bi yarım saat dinlendim. 13:30 gibi doktorum muayeneye geldi 8 cm olmuştu ıkınmaya geçtik. Ikınmayı baya sürdürdüm çatalda çok yorulmamam için hemen almadı doktorum. Saat 16:00 da bebeğimi kucağıma aldım. Kesi atmadı doktorum ama yırtığım oldu o da çok bir şey değil zaten 4 gün oldu her şeyi yapabiliyorum. Gerçekten de kucağıma verdiklerinde her şeyi unuttum o sancıları ıkınma sürecini bambaşka bir şey yani 🤍 burda en önemli şey bence ebe ve doktor ben çok direttim doğuma alın diye ama almadılar bebişin saçını görene kadar kendim oda da ıkındım iyi ki de almamışlar zaten 3 4 ıkınmada kucağıma aldım. Umarım bebişini bekleyen herkese allah rahat güzel doğum nasip etsin. Ama gerçekten çok farklı bir duygu şuan kızımla aşk yaşıyoruz ❤️🥹