Ipek321 ay aynı durumdayım ya. Gebe kalmadan önceki ay kestirmiştim Allahtan, normalde de 3 ayda bir kestiririm ama annem tutturdu hamileyken kestirme diye. İlk kez duydum böyle bir şey. Bu konuya inanmasam da kendini gerçekleştiren kehanete inanıyorum o yüzden bir şey olsa buna bağlayacağıma eminim Allah korusun o yüzden ben kestirmeyeceğim. Hormonlardan dolayı da çok hızlı uzadı saçım belimde şu an doğumda neremde olur artık bilmiyorum ama mecburen bekleyeceğim, düşünüp kendimi yemektense 🥲