260814 Merebalar 26hafta 3 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini aşşada hissediyorum normalmi bu yukarda olması gerekmiyormu 🤔
Serrayy 260814 canı nasıl ısterse oyle hareket ediyor bebısler bı gun altta bıgun ustte hıc belli olmuyo canım
Cisel 260814 benimkide hep asagida hareket ediyor:) arada bir yukariya tekme atiyor. Muhtemelen pozisyonlari geregi asagi vuruyorlar:)
Serrayy 260814 bnde ole hissederdim ama 30 hafta ma gırdım bazen yine asagıya doğru kıpırdıyo ama genelde yukarıda oynuyo
Cisel 260814 belki secde pozisyonu duruyordur o yuzden asagi vuruyordur. Bebek asagida olsa doktorlar 20 nci haftada soyluyor zaten onu korkma
Misskaynak 260814 bnde 26+1im bnde hep aşağıda hissediyorum sağ tarafta doktora sordum yoo aşağıda değil normal dedi canm
Asibayan Ayy canımm bak bende o haftada asagıda hissediyordım delirmiş gibiydim asagıda hissetmek canımı sıkıyordu şimdi 28 haftadayım asagıda degil artık