Merveue bence desteğiniz yoksa 4 yaş, çünkü laf anlıyorlar kendilerini ifade edyorlar sana çok bağlı değiller. Benim oğlum 4,5 yaşında şuan 1 aylık bebeğim var çok rahatım kreşe gidiyor gündüz, kardeşine dikkat et deyimce anlıyor. Daha bilinçli seviyor. Yaşı küçük olunca o da senden ilgi istiyor, o da kucağına gelmek istiyor. O da seninle uyumak istiyor. Sabrınız varsa erken de olur sabrınız yoksa 4 yaş güzel 😂