Selamlar
Bugün 11. Haftayım ve kahverengi lekeler gelmeye başladı. Kanamam var diye çok korktum ve acile gittim .tetkikler yapıldı ve progestan yazıp gönderdi. Tüm kanama ve lekelenmelerin Düşük riski oluşturduğunu düşündükleri için takip edin ve kırmızıya dönen kanama olursa tekrar gelin dedi.
İlk kez başıma gelen bir durum olduğu için oldukça endişeliyim.Başına böyle birşey gelen varmı