Anniskoo0634 benim durumumda yanılma olmadı okuduğumu söyledim canım 😅benim çocuk daha karnımda 22+2haftalık paşam😇bana nıpt test yaptılar ve downlu dediler o test için kimi yerde %99 kimi yerde%98 falan yazıyor😏en doğrusunu Allah bilir ben aldırma tekliflerine katılmadım hiç ama internette araştırdığınızda ve çevremde duyduklarımdan da yola çıkarak bu testlerdede yanlışlık olabiliyor hani yüzde birlik ikilik fark kalıyorya Allah nasip ederse inşaAllah o paydan nasipleniyorsun mantık bu dileğimde bu inşaAllah o yanılma payında benim oğlumda yer almıştır 🤲🏻amniyosenteze gelince onda kesinlik var biliyorsunuz diğer tüm testler tarama testi olarak geçiyor kesinlik içermiyor yüzdeleri yüksek olsada 😣(ama onunla ilgili bile yanılma olduğunu okudum onu belirttim canım )